مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-02حوادث

دستگیری عامل قتل رخ داده در شهرک ایرانمنش کرمان


رییس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان کرمان از کشف عامل قتل جوان 24 ساله در جریان نزاع بین چند همسایه در شهرک ایرانمنش خبر داد.

  - سرهنگ حمید قلندری در تشریح این خبر بیان کرد: هشتم بهمن ماه سال جاری خبر وقوع یک مورد قتل در شهرک ایرانمنش شهر کرمان به پلیس گزارش شد که با حضور ماموران پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد مردی حدودا 24 ساله طی یک نزاع دسته جمعی با ضربه چاقو به ناحیه گردنش به قتل رسیده و عامل انجام این قتل نیز از محل فرار کرده است.

وی افزود: در ادامه ماموران با پی جویی های پلیسی، 8 نفر از عاملان دخیل در نزاع منجر به این قتل را شناسایی و از آنان بازجویی کردند که مشخص شد عامل اصلی قتل در پی نزاع رخ داده بین چند تن از همسایگان با وارد کردن ضربه چاقو به گردن مقتول باعث مرگ این فرد شده و بلافاصله به یکی از شهرستان های همجوار فراری شده است.

رییس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی این فرد که مردی 40 ساله بود را در حوزه یکی از شهرهای جنوبی استان دستگیر کردند که این فرد در روند بازجویی های بعدی به انجام قتل طی یک نزاع اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قتل رخ داده در شهرک ایرانمنش کرمان

دستگیری عامل قتل رخ داده در شهرک ایرانمنش کرمان